SVAR PÅ KOMMENTAR OCH LITE UPPDATE OM MITT LIV ELR NÅT

Nellie om Almost there:

Sjukt fin var du. Jag älskar din blogg. Du är så söt. /kram Nellie.
p.s vad har du köpt väskan. jätte fin´

SVAR: Hej, taaack! blev jätteglad nu :). Väskan kommer från h&m och kostade 399kr :).


Mitt liv rullar på i 190 just nu, om 5 minuter kommer Elinur och då ska vi köpa massa mat och gott till klassresan som vi drar på senare idag. Kommer hem på torsdag och samma kväll har vi avslutningsmiddag i skolan. På fredagen är det skolavslutning och på lördag morgon åker vi till ITALIEEEN! Hehe därför är bloggen lite seg just nu men jag gör så gott jag kan :). Uppdaterar på torsdag när jag kommer hem, ha det bra så länge ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0