TVÅ NYA

Två nya små ringar, den stora är från Lottas lada och den lilla fick jag av mamma, den är från Edblad och Co :)

MYSKVÄLL

Har lite gäster över helgen, sitter ute och myser i filtar och spelar kort och myser med musik :).

MACARONS

Hej, idag har det varit en härlig dag med sol och bad vid bryggan, åkande med vattenskidor och surfingbräda bakom båten, sjukt roligt ! På kvällen provade jag på något nytt, jag bakade små macarons. Ingen favorit för mig men de var omtyckta av andra i alla fall :).

NEW IN

Hann med en liten shoppingrunda i Borås när jag var nere i västergötland. Köpte ett par Jeans och en Bandau :).

WHAT ARE WORDS

Så sjukt fin låt !♥

Tänkte att jag skulle sätta på en mysig film och krypa ner i sängen. I morgon ska det bli sol så då blire bad och mys. Puss :).

CHANGE

Som ni ser så har jag bytt ut headern, är lite osäker på om jag gillar den nya eller inte men testar den här ett tag så får vi se :).

RYGGA

Kärlek till min nya väska :). Hej, är på landet nu, snart kommer det lite gäster och då ska vi äta middag och sånt, lite mysigt sådär. Vi hörs senare !

BORTA - HEMMA - BORTA

Bjussar på några bilder från de senaste dagarna.

Hejsan, har ni haft det bra? Det har jag i alla fall, har ägnat dagarna åt bad, kajakpaddlande, shopping, barkbåtsrace, fotande och mys med familjen. Vi hann även med ett besök på Liseberg :). Det kändes däremot väldigt sorgligt att åka hem, eftersom jag visste att det var sista gången. Men nu är jag hemma i stockholm igen över natten. I morgon åker jag till landet igen :).

AUTUMN SEASON

Hej, kom hem igår kväll. Haha det första jag gjorde var att kolla i brevlådan om hm's höstkatalog hade kommit, och det hade den ! Har suttit och kollat i den hela morgonen. Nu ska jag packa klart och sen åka ner till västergötland. Vi får se hur uppdateringen blir där nere, ni får helt enkelt kika in här och kolla, PUSS :)

ECKERÖLINJEN !

Hej, i morse åkte vi en dagstur till åland med Eckerölinjen och kom hem några timmar senare, en parfym och en jättepåse med Polly rikare, härligt ! Nu har jag precis badat och snart ska jag äta middag, Lasagne :). I morgon ska vi antagligen dra ut med båten men det beror på vädret. Tänkte visa er bilder på min nya älskade väska nån dag, måste bara fixa några bra bilder. Hoppas eran dag har varit underbar :)

LIFE'S WHAT YOU MAKE IT

Hej alla underbara ! Ännu en dag har spenderats på landet med sol, bad, en lång springrunda och även en mysig båttur. Efter helgen beger jag mig västergötland igen fast den här gången med familjen för ännu mer bad, mys, kanske lite shopping och häng i morfars stuga. I morgon lämnar jag landet ett litet tag och sen kommer det lite gäster hit, kommer bli trevligt :).

HOME IS WHEREVER I'M WITH YOU

Gulligt !

SOV GOTT !

Ska sova nu, visar er min nya väska i morgon, peace :)

BRÖDBAK

Hej, idag vaknade jag tidigt och bakade bröd till frukost, smakade lite som scones ungefär :). Annars har jag badat, målat naglarna, och även hunnit med en springrunda. I morgon ska vi nog åka båt och äta lunch på någon restaurang, härligt !

FILM

Hej alla gulliga, vad gör ni? Själv sitter jag i soffan på landet och kollar på en film med familjen. Jag kom hit i eftermiddags och sen dess har jag hunnit med en springtur och lite annat, mest tagit det lugnt och så :). Nu ska jag checka vidare så vi hörs i morgon ♥.

H E M M A !

Att komma hem till ett städat rum och sedan hoppa in i duschen och göra sig riktigt fräsch kändes inte helt fel, att sedan upptäcka att min nya ryggsäck hade kommit och låg i mitt rum gjorde inte direkt saken värre :). Såå, nu är jag alltså hemma efter en härlig vecka på västkusten. Tänkte visa er lite bilder snart men nu tänkte jag krypa ner i sängen, God natt :).

SOMMARBILDER !

Hej, landade här på västkusten i måndags och sen dess har dagarna rullat på med sol, bad, båtåkande, mys och igår blev det ett besök på Liseberg. Vi åkte atmosfear 5 gånger, superstolt haha :). Ikväll blir det middag på en mysig restaurang vid vattnet, trevligt ! På måndag kväll går tåget hem så vi hörs på tisdag, ha det underbart sålänge :).

POSITIV !

Lite Positiv power kommer här !

+ Det har varit underbart väder på sista tiden :D
+ Jag har beställt en jättefin grej från nelly.com :D
+ På måndag tar jag och Danait tåget ner till Johanna som är på västkusten :D
+ Det är sommarlov :D
+ Jag har blivit ganska bruuun :D
+ Jag åt världens godaste middag idag :D
+ Jag jobbade för några veckor sedan så jag har moooneeyy :D
+ Livet rockaaaaar :D

Bilder från Öland :)

RANDIGT

Tröja från hm, perfekt instoppad till ett par shorts en sommarkväll eller till ett par jeans i höst :)

IN THE SUN

Hej allihopa ! Sitter här i solen på altanen och det är sjukt varmt, tror jag ska gå och bada snart. Idag har jag badat lite och mest tagit det lugnt i solen, snart kommer det hit lite gäster som ska vara här i helgen, trevligt trevligt :). Har inte tagit några bilder idag som jag kan visa er men tänkte visa er en tröja lite senare. Nej nu ska jag dra ner och bada, peace :)

BIKINI

En liten bild på min bikini, den kommer från hm och kostade 129 kr, i alla fall innan rean. Färgen är inte riktigt som på bilden men vi kör ändå. Matchar den med en svart underdel och det blir superfint nu när man har blivit lite brun :)

SOOOOOL !

Just nu, liten tjuvkik på min bikini, visar bättre bilder sen. Har legat på bryggan och solat och badat hela dagen, har precis ätit lunch och nu ska jag ut i solen igen :)

ONSDAG

Två bilder från igår när jag och mina vänner grillade och myste hos Johanna. Kollade precis på en film och nu ska jag sova. Tänkte visa er min nya bikini i morgon så kika in här då, peace :)

SOL OCH BAD

Hej, dagen har spenderats med några vänner med sol och bad. Nu bär det av till landet igen. Hade så gärna stannat kvar här hemma och solat och badat med mina vänner resten av veckan innan alla åker men that's life. Nu ska jag hoppa in i bilen, uppdaterar ikväll. Puss :)

LAZY DAYS

AT HOME

Några små bilder från helgen :). Kom hem för nån timme sedan och har precis duschat. Funderar på att spela lite the sims, japp så får det bli. Puss :)

I WILL BE BACK !

Hej, dålig uppdatering här de senaste dagarna eftersom jag har haft lite fullt upp med mina polare, men jag uppdaterar i morgon, puss :)