GREKLAND HERE WE COME

Instagram @lindstromemelie. Här ser ni lite av min överpackade väska som just nu väger 4 kilo för mycket hehe. Dags att tänka om kanske?

Idag åker viiii! Nån gång runt klockan 3 så kommer Johanna och hennes familj och hämtar upp mig och så åker vi till flygplatsen! Det ska bli så härligt med en vecka sol, bad och värme med 3 av mina bästa vänner,ååh. Haha måste gå och packa om min väska nu, Vi hörs när jag kommer hem, ha en underbar vecka! (:

Helt slut

1. Köpt på färjan 2. Jag idag, trött och sliten haha 3. Tog mig ut på en springrunda med mamma. 4. Lunch

4 mobilbilder från idag då vi tog en dagstur till Åland, köpte ett litet nagellack och en jättepåse med polly som typ är slut. Haha. Lyckades också ta mig ut på en springrunda innan jag duschade och kastade mig i sängen, här har jag legat sen dess och kollat på en bra serie. I morgon blir min sista dag här ute på landet för på onsdag åker jag hem så jag hinner vara hemma ett par dar och packa och så inför greklandsresan. Woop :). Nej nu måste jag sova för jag är helt slut. KRAM!

upside down

Två gamla bilder. Mitt humör är lite sådär idag, precis som vädret så växlar det mellan bra och dåligt. Sitter och lyssnar på musik nu i alla fall och kollar runt lite på olika bloggar och hemsidor, ikväll ska vi grilla och mysa nere vid vattnet med lite folk, så borde väl dra på mig ett par jeans och en stor skön tröja nu. Hoppas ni har det bra :).

Btw: inte ens en vecka kvar tills jag åker till Grekland! Känns underbart, vill åka nu nu NU! Waaaaahh!

Mys

För ett par dagar sen åt vi middag på en restaurang som låg precis vid vattnet, bjuder på ett par bilder. KRAM!

Last week

Förra veckan. Vi hade lite gäster och fikade, grillade, bakade paj m.m. Det var mys :).

Hej! Har varit lite off de senaste dagarna men ni har inte missat så mycket, det har mest varit filmtittande i ösregnet och igår åkte vi till ett mysigt cafe och fikade lite. Idag är vädret bättre så jag började dagen med att ligga ute i solen en stund, efterlängtat! KRAM!

Rosa toppar

Färgade ju mina toppar rosa förra veckan, lite kul att testa nåt nytt. Här kommer i alla fall två bilder :).

Just nu

Dip Dye

Tältarna

Sitter i Elinurs kök och har precis ätit frukost. Bilderna är från igår kväll/natt då vi drog till hemmakväll och köpte en fet påse godis innan vi satte oss och kollade på film i tältet som vi sedan sov i :). Är alltså hemma från landet nu och bor hos Elinur 2 nätter, men i morgon åker jag tillbaka. Tror vi ska dra oss mot gymmet nu. KRAM!

Jofama by Kenza

Här har ni alltså en bild på min nya jacka från Jofama by Kenza! Hittade den på Edblads rea och kunde inte stå emot när den gick på 878 kr istället för 2195! Haha min plånbok är ganska tom nu när jag har köpt cykel, konsertbiljett och den här jackan, men det var det värt! KRAM!

The dress

Två bilder på min klänning som jag köpte förra veckan. Kommer från H&M och jag tror att den kostade 199kr!
Det är min fina vän Wedad som har tagit bilderna :). KRAM!

Så. Bra.

Köpte den här parfymen på flygplatsen innan vi åkte till Italien och den är underbar! Bara fräsch helt enkelt. Så. Bra. :)
Idag regnar det här ute på landet, en perfekt ursäkt för att kolla på film och äta godis. Kanske blir det en springrunda oxå. KRAM!

Edblad

Idag har jag haft en riktig superdag! Förutom att jag äntligen fixat biljetter till Swedish house maffia så har jag gjort ett riktigt kap! Militärgrönt, mocka och snygga detaljer är allt jag säger hihi. Åh. Ska berätta mer en annan dag när jag har bilder att visa! Ikväll kommer farmor och farfar hit och äter thaiwook, super! KRAM!

Countryside

Mina finisar åkte hem i morse men jag är kvar här på landet för att spendera nån vecka här. Veckan har varit bra, äntligen ett par soliga dagar här i Sverige! Idag har jag legat på bryggan en stund i solen och sedan cyklade jag och Åsa upp till affären och handlade lite och åt glass. Ikväll blir det grillande och paj, jag är SÅÅ hungrig! KRAM!

instagram

Hej! Befinner mig just nu ute på landet med mina fina flickor. Sitter och myser framför filmen hajar som hajar, haha så underbar film! Tror inte att uppdateringen kommer bli så bra här under veckan men så länge kan ni följa mig på instagram, heter @lindstromemelie där :).

sommardagar

Min helg har varit perfekt. Jag har träffat fina vänner, köpt en cykel, fått mina fina skor, ätit god mat och njutit av sommarvädret. Har även köpt en ny fin klänning, ska försöka ta kort på den snart så ni kan få se. Haha, jag kollade igenom min "New in" kategori och i år har jag lagt in 6 inlägg där, pinsamt dåligt eftersom jag faktiskt shoppar en hel del. Ska verkligen försöka bli bättre på att visa de jag köper eftersom jag tror att de kan vara lite kul att se? :).

I morgon ska jag upp runt 9 och äta frukost innan jag drar ut och springer. Sedan ska jag och mina flickor handla, packa och sedan hoppa på bussen ut till landet där vi ska spendera ett par dagar. Måste sova nu eftersom jag känner att en förkylning är på g. KRAM!

"Give a girl the right shoes and she can conquer the world" - Marilyn Monroe

Bikbok 199kr. Ååh kärlek.