frulle

Hej, dagens frukost hos Johanna var ju helt ok haha. Pannkakor, nybakat bröd, jordgubbar m.m!

Idag ska vi dra iväg för att jag ska köpa en cykel, wiiie! Ska även kolla efter skor och senare ska vi kanske dra ut och springa. Ha en fin lördag!

plånboksproblem haha

Okej. Jag. Behöver. En. Ny. Plånbok. Haha den här som jag köpte i höstas höll inte direkt länge. Nån som har ett tips på var jag kan hitta en ny snygg? :)

Hej, sitter i Johannas säng och bloggar, ska bo här i helgen! Ikväll har jag varit på hejdåparty hos min kusin eftersom hon ska åka till usa i ett år, ååh avis! Nej nu ska jag väl leta upp tandborsten, GOD NATT!

Torsdag

Hej, gårdagen på Grönalund var lyckad, trevligt sällskap och en bra dag helt enkelt! När jag kom hem blev de mys med scones och te och massa prat då två familjekompisar kom förbi en stund :). Idag äre picknick som gäller, stavas det så? haha. Fotboll, mat och mys står på schemat och sen kanske även ett bad. Solen skiner idag i alla fall och de är så härligt! Nej nu har jag superbråttom, HA EN FIN DAG !

Vecka 2

1. Utsikt från balkongen i hus nr 2. 2. Calippooo 3. Mys på stranden, ååh älskar dom här böckerna, tips! 4. Cagliari 5. Våran pool 6. Pizzaaa 7. En la playa!

SHORTS

Innan jag åkte till Italien köpte jag dom här coola shortsen och jag älskar dom! Snyggare ju brunare man blir och dom passar perfekt till en kort vit topp. Dom kommer i alla fall från Gina tricot och nej hahaha, jag är inte så brun som det ser ut som på bilden ;). KRAM!

Stintino

Ett par bilder från första veckan i Italien, fler kommer upp i morgon eftersom jag hade tänkt att gå och lägga mig nu.

Den här veckan är jag barnvakt åt min syster, perfekt tajmat med att Johannas lilla kusin är på besök hos henne, så den här veckan ska vi hitta på en massa kul alla vi fyra, bla åka till Grönalund! I morgon är det museum som gäller, hahaha jag gillar verkligen inte att gå på museum, men Johanna har lovat att det här är ett coolt museum så vi får väl se hehe. Vi hörs i morgon med fler bilder från Italien och lite annat, KRAM!

Tacobar

Hej, drog in till stan med Wedad och kollade runt nån timme innan vi hamnade på tacobar där vi satt och åt och pratade ett bra tag. Ååh va jag har saknat mina vänner! Efteråt mötte vi upp Danait och gick vidare mot Johanna för filmmys.

Kom alltså hem från Italien igår och jag har haft det härligt, skönt att bara ta det lugnt, det behövdes verkligen. Berättar mer om resan i morgon och lägger upp bilder. Hoppas ni har haft det bra här hemma, KRAM!

HEMMA HEMMA HEMMA !

sliten

5 bilder från klassresan, fy va ni är underbara tjejer! ♥

Kom hem från avslutningsmiddagen runt elva och lovade mig själv att jag skulle sova innan tolv, men ni ser ju hur det gick. Både klassresan och avslutningsmiddagen var lyckade i alla fall och nu är jag helt slut. I morgon är det skolavslutning, tänkte satsa på min långklänning med blåa klackar/virkade ballerinaskor. Tänkte ta med mig kameran så bilder kanske kommer upp. Nej nu måste jag sova! KRAM PÅ ER !

SVAR PÅ KOMMENTAR OCH LITE UPPDATE OM MITT LIV ELR NÅT

Nellie om Almost there:

Sjukt fin var du. Jag älskar din blogg. Du är så söt. /kram Nellie.
p.s vad har du köpt väskan. jätte fin´

SVAR: Hej, taaack! blev jätteglad nu :). Väskan kommer från h&m och kostade 399kr :).

Mitt liv rullar på i 190 just nu, om 5 minuter kommer Elinur och då ska vi köpa massa mat och gott till klassresan som vi drar på senare idag. Kommer hem på torsdag och samma kväll har vi avslutningsmiddag i skolan. På fredagen är det skolavslutning och på lördag morgon åker vi till ITALIEEEN! Hehe därför är bloggen lite seg just nu men jag gör så gott jag kan :). Uppdaterar på torsdag när jag kommer hem, ha det bra så länge ! :)

THIS WEEK

1. Loreen live på Hötorget 2. Lite av allt jag har köpt i helgen 3. Danait när vi provade på skytte på toppformstemat 4. Iskalla snubbar när vi paddlade kanot i ÖSREGNET 5. Malin när vi åt lunch idag 6. Grekisk lunch igår, ååh. En liten sammanfattning av min vecka, KRAM!