Almost there


Jag i lördags när vi firade Johanna, klänningen kommer från h&m.

Sitter i köket och äter frukost, ska snart dra på mig träningskläderna eftersom dagen kommer bjuda på både softboll och kampsport eftersom jag har valt "toppform" som tema i skolan. Hade min sista riktiga skoldag igår och nu kommer de sista dagarna bestå av temadagar och klassresa, känns helt sjukt hur snabbt mina tre högstadieår har gått! Har legat efter med uppdateringen den senaste veckan pga av internet knappt funkar men ska försöka börja uppdatera bättre ändå nu. Måste göra mig klar nu men vi hörs snart med bilder från Johannas födelsedagsmiddag, HA EN FIN DAG!

Kommentarer
Postat av: Nellie

Sjukt fin var du. Jag älskar din blogg. Du är så söt. /kram Nellie.

p.s vad har du köpt väskan. jätte fin

2012-06-04 @ 18:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0