sommardagar


Min helg har varit perfekt. Jag har träffat fina vänner, köpt en cykel, fått mina fina skor, ätit god mat och njutit av sommarvädret. Har även köpt en ny fin klänning, ska försöka ta kort på den snart så ni kan få se. Haha, jag kollade igenom min "New in" kategori och i år har jag lagt in 6 inlägg där, pinsamt dåligt eftersom jag faktiskt shoppar en hel del. Ska verkligen försöka bli bättre på att visa de jag köper eftersom jag tror att de kan vara lite kul att se? :).

I morgon ska jag upp runt 9 och äta frukost innan jag drar ut och springer. Sedan ska jag och mina flickor handla, packa och sedan hoppa på bussen ut till landet där vi ska spendera ett par dagar. Måste sova nu eftersom jag känner att en förkylning är på g. KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0