lite random saker ni kanske inte visste om mig.

- jag är vänsterhänt.
- jag biter på naglarna, skitäckligt. 
- jag äter typ aldrig frukt. 3 om året kanske. 
- jag älskar serier, sex&the city, vänner, one tree hill m.m
- jag vill åka till USA. New york ååh. 
- jag har grönbruna ögon.
- jag älskar att shoppa och är asdålig på att hålla kolla på mina pengar.
- jag har blivit mobilberoende och har alltid min mobil inom typ 2 meters avstånd.
- jag kan inte laga mat men jag gillar att baka.
- jag är en saltmänniska haha, mat utan salt = usch.
- jag är sjukt kittlig, typ överallt haha.
- jag kan inte passa tider. 
- jag älskar grekisk mat.
- jag fyller 17 den första januari. 
- jag älskar musik, en låt kan ändra mitt humör helt.
- jag lyssnar alltid på texten i låtar och försöker lära mig den. Älskar musik med bra texter.
- jag plattar mitt hår varje dag efter att jag klippte det kort. annars är det ingen vacker syn hehe.
- jag går ekonomilinjen på gymnasiet.
- jag har provat på typ alla sporter- konståkning, innebandy, ridning, tennis, dans, fotboll osv. 
- jag gillar inte mitt namn så mycket, skulle hellre stava det Emily. 
- jag kallas ibland för Emmi, Emme, Strömmingen, Empy, Emelina och Emeloo haha.
- jag älskar att ha målade naglar. Tycker att allt är roligare att göra då, typ smsa haha.
- jag ler typ alltid "med tänderna" för annars ser det konstigt ut på mig. 
- jag har inte varit i så många länder föutom Sverige.
- jag vill resa runt i världen och träffa massa härliga människor och uppleva massa saker. 
- jag pluggar alltid i sista sekunden till prov och sånt och sen får jag panik hehe.
- jag älskar polly, det är mitt favoritgodiiiis.
- jag älskar filmen trassel, har sett den typ 7 gånger (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0