SÖNDAG




Fler vårbilder.

Hej ! Den här helgen har till stor del ägnats åt pluggande, jag har snart läst ut hela fysikboken och ändå har jag en hel massa mer jag måste göra. Fysikprov, matteprov, soprov och svenskaprov fyller nästa veckans schema, och så får jag inte glömma svenskatexten och spanskaläxan. Fullt upp alltså, dags att börja räkna ner till helgen!

Men jag har även hunnit med en hel del annat i helgen, igår städade jag (och tjänade pengar på det, great!), och på kvällen så åt jag först god middag med familjen hos några familjekompisar och sen så blev det mys framför melodifestivalen med tre av mina bästa vänner, bra kväll :). Idag har jag lagt ut lite saker på blocket, bl.a mina gamla ridsaker, hoppas på att kunna tjäna in lite pengar på dom också yey! Nej nu måste jag plugga vidare. KRAM.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0