SOMMARPLANER

Hej ! idag har jag spenderat eftermiddagen med Johanna, vi pluggade, pratade och sedan mötte vi upp Ottilia och Wedad på friskis för ett träningspass !



Annars då, sitter och kollar runt efter sommarjobb, svårt att hitta något som verkar bra, särskillt eftersom jag bara vill jobba typ två veckor, den som har bra förslag får gärna slänga in en kommentar! Sommaren är det enda jag tänker på just nu, spenderar halva min tid med att drömma mig bort mot varmare tider, en resa till Grekland med Johanna är bokad i Juli och det ska bli så härligt ! Men mer om det i ett annat inlägg :). Nu ska jag läsa svenskaläxan innan jag somnar. I morgon ska jag fixa pass inför åreresan nästa vecka ! GOD NATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0