Baby you light up my world like nobody else.


Lindvallen förra vintern, tagen med min lilla rosa kamera !

Hej, sitter i mitt rum och lyssnar på underbar musik. Idag har jag pluggat, kollat på Astrid Lindgrenfilmer med min lillasyster och bara allmänt mått bra. Jag är så underbart glad just nu, jag älskar den här delen på året, det är så mysigt så man vill göra glädjehopp. Ååh snart är det december, pepparkaksbak, julkalendern, lucia, julklappsshopping, mys och ännu mer mys :)

Nu ska jag fixa lite inför min svenskauppsats som ska skrivas i morgon, haha det är helt sjukt hur mycket vi har i skolan just nu. Men det är bara att hålla ut de senaste veckorna innan jul. NU KÄMPAR VI IN I DET SISTA :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0