GITARR


Hej, lite tomt här nu men jag har fullt upp somsagt, fullt upp med saker som jag borde göra men inte orkar. Och saker som jag vill göra men inte hinner. Men det är sommarlov så jag kommer få fullt med tid så fort jag har slutat jobba, vilket är om 2 dagar. Kände inte för att slösa nån längre tid på att jobba nu när det är sommar så det får räcka med fyra dagar. Idag har jag jobbat och sen så har jag även hunnit med att springa, duscha och shoppa. Fyndande en tröja på hm för 75 kr, kanske visar er i morgon :) Nu ska jag checka några avsnitt av VÄNNER och sen sova, puss :)


Kommentarer
Postat av: Jossan - Fashion - Musik - Sport - Inspiration

Sv: Så bra, vad bra hihi :D

2011-06-22 @ 12:21:23
URL: http://jossansliw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0