T A C O T I M E !

Hejsvejs :)

Drog till Kista med Ottilia och Wedad, skulle inte köpa nåt men det blev ett skärp och hårklämmor+ mat på donken ändå ;) Kanske visar skärpet nån dag, vem vet? :)

Sen va jag hemma i typ 20 min med Ottilia och sen tog vi bussen till Ica och träffade JOhanna+ Wedad och sen gick vi till Johanna och träffade Danait. Hos Johanna lagade vi tacos och spela spel :)

Just de, jag och mina bästiiiisar har bestämt oss för att starta en blogg together, nice? yes! :)
Jag kommer självklart att fortsätta blogga här också, men aa, då blire dubbelt så mycket för er att läsa :D

Nu ska jag sova, match i morgon! :)





10 bilder från kvällen :)

Ps: min mobil är borta, så det är därför jag inte svarar om ni ringer/smsar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0