GLÄDJE ! ♥




Suddiga bilder tyvärr men så fina och glada så jag kännde att jag måste visa dom för er :)
Sista bilden=äkta glädje! Precis så glad har jag varit hela dagen idag, härligt! :)

Eftermiddagen har spenderats med gänget, haha töntigt det lät ;)
Aa, ni fattar vilka iaf. Tyvärr så behövde Ottilia gå efter typ en kvart men dom andra stannade tills för 10 min sen ungefär. Vi har i alla fall skrikit, skrattat, garvat, pratat, spotifyat(aa, hähä :P), ritat och försökt komma på bloggnamn. Haha det är svårare än man kan tro ;) Nu har vi i alla fall gjort en blogg men kommer inte länka den förens den är fixad och så. HÅLL UT! ;)

Nu ska jag fixa en tillfällig header, TJAOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0