EASY A

HEJ ALLA LÄSARE!

Kom precis hem från kista (eller för 20 min sen kanske?) där jag har spenderat kvällen med Ottilia, Danait, Malin, Wedad och Johanna :) Vi kollade på bio och åt, filmen hette easy A tror jag och den var väl ganska bra, helt okej liksom :)

Gick runt lite efter också och kollade i affärer men jag köpte inget (stoolt över mig själv :D haha) jag ska försöka spara mina pengar nu. Får kämpa ! ;)

Aa, nu sitter jag i alla fall och lyssnar på musik, ska typ duscha och så nu. Kanske avslutar kvällen med ett avsnitt oth? trevligt :)



Trailern till filmen vi såg ifall ni är nyfikna ;)


Kommentarer
Postat av: julia

den där filmen verkar bra :)

2011-01-08 @ 21:34:13
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0