9 december

 

Ville inte ta med systemkameran ut i snöstormen så bjuder på två bilder tagna med mammas iphone. Ja, jag ska skaffa en egen, hehe. Ska börja spara nästa år, iphone 4s here i come ! :)

Dagen har såklart spenderats i skidbacken, älskar känslan av att glida ner för backarna ! Har även fikat på ett cafe och ätit middag på en restaurang. Superbra fredag alltså :). Just nu ligger jag i soffan på hotellet och känner mig lite ensam, hela min familj gick och la sig för en halvtimme sen. KLOCKAN 9 PÅ EN FREDAG?! Hehe ;)
Fast ska väl ta och göra samma sak snart, är helt slut och ska upp tidigt i morgon. Tänkte ta med systemkameran ut i backen i morgon så då kan jag lägga upp lite bilder här. Det var allt jag hade att säga för tillfället. God natt :)

(Skulle ha publicerats klockan halv 10)


Kommentarer
Postat av: Wedad (TheWayWeAre)

Heeej emelie!! Vad kul att du har det kulrååå, vi saknar dig väldans mycket här hemma och kören är inte sig lik utan dig..men vi ses ju snart.



(inlägget publicerades halv tio) haha var bara tvungen, hihi puss&kram

2011-12-09 @ 23:29:37
URL: http://thewayweare.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0