EN SÅN HÄR LITEN LISTA

att jag vill ha - pengar, sommar :)
att jag inte gillar - mjölk, folk som ljuger
att jag lyssnar mest på - musik
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek - är trevligt :)
att jag gillar - att skratta, sjunga, dansa, fota, spela innebandy, shoppa,  aa ni fattar :)
att jag alltid kommer att - vara mig själv
att sist jag grät var - igår när jag skrattade hos Johanna ;)
att min mobiltelefon är - Nice :)
att när jag vaknar på morgonen - trycker jag på snooooze
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna
att idag har jag - pluggat, sprungit, ätit, skola, typ såå :) 
att jag just nu tänker på - att jag ska gå och duscha
att i morgon kommer jag - vara med kompizzar :)
att jag hoppas - att nån ger mig 10,000 kr :D
att jag verkligen vill - vara glad :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0