Fredag och jag är SÅHÄR GLAD :D

Hej hej! :)

E hemma nu, var först i skolan, trodde dagen skulle bli SÄMST eftersom att vi hade matteprov, engelskaförhör och ok-varvet på idrotten, men allt gick bra så jag är jättenöjd :)

Efter skolan var jag med Ottilia, Johanna och Danait en stund. Men nu är jag hemma och nu ska jag packa och sen ska jag till landet :) Ska bli jätteskönt! :D

Har inte varit där på jättelänge! Hoppas på att hinna in på hm på vägen också och köpa en liten grej, visar när jag kommer hem från landet :)

Det ända dåliga med att jag ska dit är att jag missar 2 matcher, sorry alla :(

Nu måste jag packa, ni får ha det BÄÄSST så hörs vi på söndag! :D


Gillar bilden! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0