Det här visste ni inte om mig, eller?

Det här är två av mina favorittröjor:


Snygg bild förresten... :)

Jag hatar att gå ner i garaget för där bor Arne....Det här är Arne:

BLäää fast haha arne är ju bästa namnet! ;)

Jag hade Världens sötaste och snällaste kanin tills mina kusiners hund dödade den! :(

Saknar♥

Jag har bara varit i typ 4 länder om man inte räknar med Sverige såklart :)

Mallorca, saknar!

Jag fyller år första Januari, lite coolt ju :)

Glöm inte att gratta mig! ;)

Jag älskar att fota och har med mig min kamera typ överallt! :)

Hihi när jag precis köpt min kamera :)

Aa, där var lite info om mig som ni kanske inte visste!

Ha en trevlig kväll, nu ska jag plugga. Vill gå till Malin eftersom hon åker till spaninen i morgon men vet ínte hur jag ska hinna...?!?! Blää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0