Bara för att såna här listor är superroliga att läsa ;)

Tänkte att jag skulle fylla i en sån här superintressant lista :)

vem?

Vem är i rummet med dej ? - Alone

Vem fick du senast sms av ?
- Mamma

Vad stod det i sms:et? - Du behöver inte hämta Sofie. haha :)

Vem tänker du på nu ? - haha på vad jag ska svara på den här frågan :P

Pratade du senast i telefon med ? - Vet inte
Vems hus/lägenhet var du senast i ? - min egen, annars kommer jag inte ihåg :P
Vem önskar du var med dej nu ? - Mormor
Vem är din favoritsläkting ? - vet inte :P
Vem i din skola går dej mest på nerverna? -

 

var?
Var går du i skolan ? - Estocolmo
Var är din telefon ? - hallen
Var är din mamma ? - köket
Var sover du ? - I min säng hähä
Var handlar du mest ? - hm och andra trevliga ställen :)
Var fick du tag i tröjan du har på dej ? - hm :)
Vart åkte du senast bil ? - Till ica igår, lat :P

 

vad?
Vad åt du senast ? - köttbullar ;)
Vad drack du senast ? - Vatten
Vad är det för färg på dina byxor ? - Svarta strumpbyxor
Vad är den närmaste saken som är blå ? -  min lampa
Vad gillar du mest med skolan ? - När den slutar haha. Nää vet inte :P
Vad har du på fötterna ? - Strumpbyxor
Vad är din favorit färg ? - blå och rosa kanske :)
Vilken film såg du senast ? - Typ halva "farsan", Sämst :P

Vad hör du på just nu ? -  Taylor swift- mine

har du någonsin?

Sovit i en annan säng ? - Aa

Hånglat på en bio ? - nää :P

Hånglat i skogen ? - Nä hähä

Tyckt att din kusin är het ? - Nej! :P
Sovit naken ? - nää
Kört över hastighetsgränsen ? - Nej, men åkt med nån har gjort det :P
Målat om ditt rum ? - Yes!
Dansat framför en spegel ? - ofc :D
Fått hicka ? - Aa igår när pappa skrämde mig haha :P
Dumpat någon ? - nää då
Stulit pengar från en kompis ? - Nej! 
Hoppat in i en bil med folk du just träffat ? - Nope?
Varit i slagsmål ? - nää
Smugit ur ditt hus ? - haha
Haft känslor för någon som inte känt detsamma ? - tror inte det? 
Hånglat med en främling ? - Nää då
Älskar eller saknar någon nu ? - Ja!

 

familj?
Bor du med både din mamma och pappa? - jepp :)
Gillar du mamma eller pappa mest? - Lika :)
Hur många syskon har du? - 2 små
Tycker du om din familj? - Aa då, bäst!
Kan du berätta vad som helst för dom? -för mamma i alla fall

 

vänner?
Har du många vänner? - Lagom :)
Har du bra vänner? - Bäst
Har du mest kill vänner eller tjej vänner? - Tjejer :)
Är du ovänn med ngn just nu? - nää :)
Har du bråkat med en kompis så mycket att du börjat gråta? - Mm :(
Ha du varit med om att en kompis du känt länge blivit kär i dig? -  Tror inte det?

 

övrigt?
Har du vart full? - Nää
Dricker du eller röker du? -  Näpp
Har du blivit bjuden på en cigg? - nä?
Röker eller dricker ngn av din närmaste vänner? - Nää för dom är coola!
Vad är det längsta du har varit ute till? - Vet inte :P
Har du vart med i slagsmål? - varför skulle jag ;)
Har du sett slagsmål? - haha
Gillar du ditt liv? - Aa då :)

Nu fick ni nåt att läsa. Nu ska jag fixa vidare på min design!
K r a m !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0