Sommarloov! :D

Hej hej!

Nu e de fredag och sommarloooov! :D
Så nu kommer jag att börja blogga här varje daag :)

Från och meeed nu! ;)

Sitter här i min säng och chattar me Natta :)

Va ju skolavslutning idag,så jag gick upp tiiiiidigt för vi skulle va i skolan 07:25
Skolavslutningen bestod av att vi gjorde 3 konserter (stavning??)(för att jag var med i avslutningskören) och sen samaldes i klassrummet i typ 15 min och åt festis och bulle ;)

Sen vi typ halv 12? gick jag hem och åt lunch :)
Farmor och farfar va hos oss och åt lunch och de gav mej 500kr :D
Och så fick jag 500 av mamma och pappa oxå+ en bok :)

Så nu är jag 1000 kr rikare! :D




Hähä :)

Skolavslutningsoutfit kommer snart! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0