I'm Back

Hej hej! :)

Har varit borta härifrån ett tag men nu e jag tillbaka. När bloggade jag sist? :P
I måndags va de va? :P

Tänkte berätta lite om va jag gjort på sista tiden :)
Bilder kommer efter att jag kommer hem från landet,  drar dit i morron :)

I alla fall: först va jag ju på landet me Malin och hade Jättekul! :D
Vi åkte vattenskidor, Fotade, Badade, Grillade och hade de bäst!

Sen kom jag hem och som jag skrev så gick jag direkt till Johanna och sen gick vi hit och hon sov över. Dagen efter (tisdag) så gick vi upp tidigt och tog bussen och sen tåget, sen bussen till skansen och köade hela dan till Allsång :)
Malin k och Linda hade köat sen typ 6 på morgonen och stod längst fram vid stängslet och vi fick stå me dom så vi fick superplatser! :D
De va jättekul, måste göras om! :)

Sen kom jag hem, och kom på att jag inte hade packat och att dagen efter klockan 12 skulle jag till Malins land :O
Så jag packade lite och ställde klockan tidigt och tänkte att jag skulle packa klart och blogga då. Men...självklart så försov jag mej ;)
Fast jag hann faktiskt och vi va på Malins land till igår och hade de bäst :D
Vi= jag, JOhanna, Malin, Wedad och DAnait :)<3


Sen igår kom vi hem och jag fixade middag och kolla på vm-finalen :)

Idag var jag me DAnait och JOhanna i outlet och åt på ikea och kolla runt lite, JOhanna köpte en fläkt ;)
Jag hade inte råd....hähä :P

MAn dör ju i värmen ;O

Nu blev de supermycket text och inga bilder men min datamus har rymt så jag kan inte :P

Kram på er så hörs vi nog från landet<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0