Bra statistik! :D

Hej hej, tänkte mest säga go natt och berätta lite om dem närmaste dagarna så ni vet me uppdateringen och sånt :)

I morron: åker jag till mitt land och är där tills på måndag :)
På måndag: är jag hemma :)
På tisdag: Allsång på skansen :)
På onsdag: Till Malins landställe tills på lördag/söndag :)

Under helgen kommer jag nog bara uppdatera nåt litet inlägg men sen på måndag kommer bilder från helgen och annan uppdatering :)
Sen på tisdag blir de allsång men i´jag kommer nog uppdatera innan och efter :)
Och sen när jag är på Malins lan så kommer jag nog att kunna uppdatera ganska mycket tror jag! :D

Aa, de va de, nu ska jag fixa mej, sen sova. Ska upp tidigt i morron, ganska i alla fall  :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0