BILDER FRÅN I LÖRDAGS!

Hej jag är somsagt fortfarande sjuk och hemma från skolan hostan blir bara värre och nu har jag ont i halsen också. Här är iaf några bilder från Danaits överraskningsfest, mer om den i förra inlägget :)

Bilderna är sjukt dåliga :P


Ser ganska mysigt ut eller hur? :)

Ljusslinga ;)

Glada tjejer!

Sämsta bilden men mina bästa vänner i alla fall :) 
Malin och Födelsedagsbarnet!

Söta och glada :D

Förrätt gjord av Ottilia Johanna och Wedad? :)

Johanna var glad :D

Hähä skitdålig bild på när Danait blåser ut ljusen ;)

Cheesecaken som inte hann bli heeelt klar :P Tack Åsa för att du bakade den i alla fall :)

Nu ska jag äta lunch, C i a o !

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAA JAG GJORDE OXÅ FÖRÄTTEN, det var faktiskt jag som kom på osten och grönsakerna ;p så de så! hehe



Krya på dej Emelie!! <3

2010-12-06 @ 19:54:50
Postat av: Wedad

Jag som skrev kommentaren ;p hähä

2010-12-06 @ 19:55:18
URL: http://wedadsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0