ÄNNU ETT INLÄGG OM MIN HOSTA

Hej alltså jag vet seriöst inte vad jag ska skriva om, det är inte så lätt när man inte har gjort nåt i tre dagar :P
Jag hoppas verkligen att det blir skola i morgon, vill prata med folk, skratta och helst inte hosta :P
Det är bara det att det finns några nackdelar med att gå till skolan. T.ex

Jag hostar seriöst hela tiden och ofta så jag håller på att spy. Vilket kommer göra att jag stör alla i klassrummet och jag själv kommer inte heller kunna koncentrera mig :(

Det ska bli och är just nu ungefär 20 minusgrader vilket inte kommer göra mig friskare :(

Och en sak till: träningen till luciatåget börjar i morgon, det är halvdag. Jag som börjar hosta helt sjukt mycket av att andas och bara prata vanligt, hur ska jag kunna sjunga? kommer störa hela kören :(

Men aa jag förstår om ni inte orkar läsa det här men det gör inget. Så fort jag mår bättre kommer outfits och härliga vinterbilder och annat kul, håll utkik :)





Fin sommarbild på wäääädad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0