EN ROLIG GREJ!

Hejsan! Jag vet att det har varit dött på sista tiden här men mitt internet är trasigt så det är därför. Just nu funkar det lite så jag passar på :)

Tänkte berätta om min lördag. Jag och min pappa började dagen med att städa källaren, sen träffade jag mitt lilla gäng på ica :) Vi köpte tacos, chips, godis, och partygrejor! Sen gick vi hem till mig och gjorde det mysigt i källaren och fixade maten. Sen kom Danait och alla förutom jag gömde sig i källaren, Gissa varför? För att vi skulle överraska henne för att hon fyller år i morgon. Sen lurade jag ner Danait i källaren med hjälp av min mamma och när hon öppnade dörren så hoppade alla fram och kastade girlanger (heter det så?) och annat kul på henne och hon blev superöverraskad!

Sen åt vi middag, pratade, dansade körde musiktävling och bjöd på en cheesecake som var en aning såsig ;)
SUPERLYCKAD KVÄLL!

Fast jag borde nog egentligen inte ha varit med kompisar i lördags jag borde nog ha vilat, för min hosta blev mycket värre efter det och jag fick typ feber. Så nu är jag hemma för min hosta bli bara värre och värre, jag var i alla fall hos doktorn igår och fick en skitäcklig medicin som jag måste ta 3 gånger om dagen, usch!

Fast det gör inget det var värt det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0