Stackars tå

Halloj! :)

Va gör ni? :)

Jag e på landet och har precis ätit, e hos min farmor. IDag åkte Ludvig och Amanda hem, dom kom hit me segelbåten i fredags och åkte i morse. Vi hde de jättekul i helgen, vi bakade tårta, åt kräftor (inte jag), hoppat höjdhopp, kollat på roslagsloppet, spelat kort, kollat film och massa annat :)

Idag har jag mest tagit det lungt, har bakat, sorterat bland mina bilder, kollat i hm-katalogen och sprungit :)
Just de, IDag så halkade min lillasyster och slog i tån jättehårt så den gick ur led :(
Den blev sne! :O

Men nu har hon varit hos doktorn och fått den fixad, stackarn!<3


Bild från när vi kollade på roslagsloppet, båten körde nästan in i oss ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0