SkOLa IMorGOn

Hej hej!

Idag började jag dagen med att fixa mej och sen fotade jag massa bilder på bubblor, som ni kan se i förra inlägget :)

Sen kom Malin och Matilda hit och vi hade de najs :)
Sen kom Danait, Wedad och JOhanna oxå hit, vi satte oss ute och prata och tog bilder.
Jättekul att träffa Danait och Matilda, superlänge sen sist<3

Sen gick alla åt lite olika håll förutom jag, johanna och danait, vi sprang okvarvet! :)
Danait sprang ett varv och jag och Johanna 2, för er som inte vet är okvarvet runt 3.6 km! :)

Gick jättebra!

Efter de gick jag hem och åt och duschade, sen valde jag kläder inför i morron, första skoldagen, börjar 10...
Nu ska jag dricka vatten, vi hörs i morron innan skolan!<3



Ottilia saknas :(<33333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0