♥ Rubrik ♥

Hej hej!

Hade ingen lust att skriva nåt långt inlägg igår om vad jag hade gjort och de har jag inte nu heller så jag berättar lite kort :)

Kvällen hos Ottilia va lyckad♥
Vi kollade på superhjältarna och åt gurka, morot och popcorn+ dipp :)

Vi somnade sent så vi vakna vi typ 11 och gick upp 12? Fixade oss och åkte hem vid runt 12. Sen va jag med Malin, vi myste ner oss i soffan med nudelsoppa och kollade på tv, de va skönt att bara slappa och prata♥

Sen på kvällen fotade jag lite, ni kan se litet av resultatet i inlägget under :)

Nu ska jag fota lite, vi hörs senare♥

EN SAK TILL: DANAIT ÄR HEMMA IGEN! :D



Vi har saknat dej!♥


Kommentarer
Postat av: MALINHE

SV: tusen tack! :)

2010-08-18 @ 11:53:27
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0