Hääääj på er alla söta och coola :D

Hur mår ni idag? :D

Har varit dålig uppdatering här igår och idag men sånt e livet! :)
Kan väl berätta lite om vad som har hänt här i min lilla värld idag och igår :)

Igår va jag med dom bästa, vi gick först ut me Jujjas hundar och sen hämtade vi min lillasyster i skolan, mini går ju i ettan nu :O

Sen gick vi alla hem till mig och hade de kul, lekte kull mm... :)
Sen gick alla hem och jag städade lite och sen frächa jag till mej lite ;)
Ni vet: duscha, raka benen, satte i hårinpackning, bytte lakan mm :)

Och jaa...idag började skolan på riktigt. Vi fick våran första läxa och dom har redan planerat in ett biologiprov, men annars va de väl okej. Sen efter gick jag hem och gjorde läxan, målade naglarna (visar snart) och tog de lungt :)

E på superhumör just nu! :D
De e därför de e smilisar efter ungefär varje mening hehe :)

Men vem blir inte glad när man läser sånt här gulligt?? :)
Klicka HÄR och HÄR :D

Nu ska jag checka runt lite sen kommer ett till inlägg. En stor fet bigmamakram till alla som läste detta superintressanta inlägg! :)




Kommentarer
Postat av: Wedad

Och vem blir inte glad när man vet att man kan ha med en sådan underbar människa i sitt collage :) Det är ju bara en renarana (stavning) dröm !



En stor fet bigmamakram back at ya ! :D

2010-08-24 @ 22:11:45
URL: http://wedadsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0