AAAAAAAAAA SKOLAN BÖRJAR PÅ TORSDAG!!!!!!!! :O

Go morron, e hemma från landet nu! :)

Tänkte lägga upp lite bilder från helgen lite snabbt och nån gång under dagen kommer massa bilder från grundsund. Känner att bloggen e helt efter just nu har ju inte ens hunnit berätta om den för alla mina bästa vänner :O

SAKNAR MINA SMÅ LOCKIGA COOLINGAR!<333333333333333333333333333
Har ju inte träffat er på över en månad :(


Här kommer bilder från helgen:
Igår va vi ute me båten och åt på en restaurang i grisslehamn :)



Fiskade lite på vägen hem och grym som man e så fick man en gädda :)



I lördags hade vi kräftskiva i sjöboden, jag åt 0 kräftor, men mysigt var de :)








Haha, Arvid i peruk, söt! :)

Jag och Amanda hoppade oxå höjdhopp, spela poker och bakade :)







De va allt jag hade att säga just nu :)

Nu ska jag fixa de sista och sen ska jag träffa Wiiidad och Hanibanani och dra till ung08 :)
Ottiliia kunde inte följa med :(
JAg som ville träffa henne!!!!!!!!!!!!!!!!!<3

Kramar och pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0